Ο Ολυμπιακός παραλίγο να την... πατήσει από την αξιόμαχη Λαμία, αλλά με πέναλτι του Φορτούνη νίκησε 1-0 και έκανε το "2 στα 2" στο πρωτάθλημα. Με παίκτη λιγότερο έπαιξαν οι Ερυθρόλευκοι για 20 λεπτά εξαιτίας αποβολής του Μίλιτς.
Ο Ολυμπιακός δυσκολεύτηκε στο Περιστέρι, αφού η νεοφώτιστη Λαμία τον κόντραρε και τον δυσκόλεψε. Οι Πειραιώτες νίκησαν τελικά με 1-0 χάρη σε εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Φορτούνη, ενώ κράτησαν το προβάδισμα στο τελευταία 20λεπτο παρά την αποβολή του Μίλιτς. Στην κορυφή με 6 βαθμούς ο Ολυμπιακός, στον έναν έμεινε η Λαμία.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/415398/flertare-me-tin-gkela-alla-exei…-thryliki-fanela
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.