
Σε πανικό βρίσκεται η Ελένη Μενεγάκη,αφού πρέπει πάση θυσία να ανεβάσει τα νούμερα της εκπομπής της τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Η εκπομπή πλέον είναι δίωρη και δεν θα είναι στο πλευρό της ο Γρηγόρης Γκουντάρας και η Κατερίνα Ζαρίφη. Σύμφωνα πάντως με την "Espresso", η Ελένη αποφάσισε να κρατήσει στην ομάδα της τον σεφ Γιώργο Τσούλη.
Έτσι μπορεί φέτος η στήλη της μαγειρικής να μην πήγε πολύ καλά, αλλά μάλλον η παρουσιάστρια επιθυμεί να στηρίξει την περσινή της επιλογή...
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/blog-post_677.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.