Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

«Θέλουμε το πρωτάθλημα»

Τόμας

Τους στόχους ενόψει της νέας χρονιάς έθεσε ο superstar των Μπόστον Σέλτικς, Αϊζέια Τόμας, οι οποίοι είναι αρκετά υψηλοί…
«Δε βάζουμε ποτέ περιορισμούς σε αυτά που θέλουμε να πετύχουμε. Ο υπέρτατος στόχος για εμάς είναι το πρωτάθλημα. Είναι ο μοναδικός μας στόχος. Πρέπει να μπούμε στους τελικούς και να διεκδικήσουμε τον τίτλο. Αυτό είναι το μόνο που θέλουμε», τόνισε ο πρώην παίκτης των Σακραμέντο Κινγκς μιλώντας στην εφημερίδα «Boston Herald» και συνέχισε:
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε μια πολύ καλή ομάδα. Και εμείς το ξέρουμε αυτό, αλλά και ο κόσμος. Το μόνο που μένει να κάνουμε είναι να το αποδείξουμε», υποστήριξε ο 28χρονος πόιντ γκαρντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.