Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Αμείωτη η κόντρα κυβέρνησης- ΝΔ για την κλήρωση των σημαιοφόρων

Αμείωτη η κόντρα για την κλήρωση των σημαιοφόρων
Σε υψηλούς τόνους συνεχίστηκε για δεύτερο εικοσιτετράωρο η κόντρα κυβέρνησης – Νέας Δημοκρατίας για την ανάδειξη των σημαιοφόρων στα δημοτικά σχολεία μέσω κλήρωσης, απόφαση για την οποία έχουν εκφράσει αντιρρήσεις και άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας έσπευσε να απαντήσει στις επιθέσεις που έχει δεχθεί για το θέμα από τη Νέα Δημοκρατία  και άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης, κάνοντας λόγο για απίστευτο λαϊκισμό .«Γίνεστε σημαιοφόροι του λαϊκισμού γιατί για σας η αριστεία είναι αν το εθνικό μας σύμβολο θα το κρατάνε οι καλύτεροι των μαθητών στα παιδάκια επτά - οκτώ ετών», σημείωσε, απευθυνόμενος κυρίως στην αξιωματική αντιπολίτευση. Ακόμη, τόνισε ότι το εθνικό σύμβολο έχουν το δικαίωμα να το κρατούν όλοι καθώς και ότι «αριστεία είναι τα σχολεία να ανοίγουν στην ώρα τους, να ανοίγουν αντί να κλείνουν βιβλιοθήκες, να δίνουμε τη δυνατότητα στους νέους επιστήμονες να μένουν στη χώρα αυξάνοντας τον προϋπολογισμό για την έρευνα, ενώ εσείς τον είχατε συρρικνώσει». «Αριστεία είναι να προσπαθούμε να στήσουμε τη δημόσια εκπαίδευση στα πόδια της», επεσήμανε.
Λίγη ώρα αργότερα, από το βήμα της Βουλής, του απάντησε ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης. «Πάτε τη χώρα στο πουθενά, εκεί όπου δεν υπάρχουν κίνητρα για να γίνει κανείς καλύτερος. Δεν θα είναι σημαιοφόροι οι αριστούχοι, αλλά η επιλογή τους θα είναι θέμα τύχης» σημείωσε και πρόσθεσε: «Σας ενοχλούν οι καλοί μαθητές, το ξέραμε ... Σας ενοχλούν τελικά αυτοί που τα καταφέρνουν; ... Η σημαία προσφέρεται ως επιβράβευση στον μαθητή που την κρατάει για την προσπάθεια που έχει κάνει». Παράλληλα, ο αρχηγχός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επέκρινε και τους ΑΝΕΛ: «Οι ΑΝΕΛ τι λένε για ολα αυτά; Βάζετε την καρέκλα πάω από το φιλότιμο;».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.