Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Αλλαγή ονόματος...



Αλλάζει το όνομα της εκπομπής, αλλά το κέφι παραμένει ίδιο!

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος υπέγραψε με τον ΣΚΑΙ και από τη νέα τηλεοπτική σεζόν η ψυχαγωγική εκπομπή του «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» που θα μετονομαστεί και θα προβάλλεται από τη συχνότητα του καναλιού του Φαλήρου κάθε Σάββατο βράδυ.

Ήδη ετοιμάζονται από τη δημοσιογραφική ομάδα τα αφιερώματα στους καλλιτέχνες και τα σκηνικά που θα φιλοξενήσουν την εκπομπή.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/blog-post_130.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.