Δεκτό κατά πλειοψηφία έγινε το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής για την καθιέρωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την τηλεοπτική διαφήμιση, το barcode στις εφημερίδες και το Μητρώο Περιφερειακού Τύπου. Η ΝΔ, η Δημοκρατική Συμπαράταξη, το ΚΚΕ, η Χρυσή Αυγή και το Ποτάμι καταψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ η Ένωση Κεντρώων δήλωσε «παρών», σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/pshfisthke-to-nomoschedio-gia-to-barcode-stis-efhmerides-kai-to-mhtroo-perifereiakou-tupou/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.