
Γνωστό έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό πως ο ALPHA από τη νέα σεζόν θα βγάλει στον αέρα μια καινούργια ενημερωτική εκπομπή αμέσως μετά το τέλος του Happy Day. Το νέο αυτό πρότζεκτ, που θα παρουσιάσουν οι δημοσιογράφοι, Ράνια Τζίμα-Σπύρος Λάμπρου, θα ξεκινά στις 11 το πρωί και θα ολοκληρώνεται στις 12.30. Πώς, όμως, θα λέγεται, και ποια η δομή και φυσιογνωμία του;
Σύμφωνα, λοιπόν, με το ρεπορτάζ μου, η εκπομπή τους ακόμα στήνεται, και καμια απόφαση δεν έχει κλειδώσει. Όπως γνωρίζω, ο τίτλος της νέας αυτής πρωινής εκπομπής δεν έχει αποφασιστεί ενώ και όσον αφορά το κόνσεπτ και τη φυσιογνωμία της γενικότερα, δεν υπάρχει μια πλήρως ξεκάθαρη εικόνα. Τι εννοώ; Ότι αν δούμε στον αέρα ένα αμιγώς ενημερωτικό πρόγραμμα με την κλασική μορφή που το γνωρίζουμε, ή αν η εκπομπή εντάξει μέσα και πιο 'light' θέματα, ή αν δούμε τελικά μια εκπομπή με βασικό άξονα πολιτικά πάνελ και συζήτηση, αυτό δεν έχει οριστικοποιηθεί. Οι αποφάσεις, λοιπόν, και φυσικά και το ζήτημα του τίτλου με τον οποίο θα βγει το πρόγραμμα στις οθόνες μας, αναμένεται να ξεκαθαρίσουν μετά τις 15 Αυγούστου...
Παρεμπιπτόντως, μια και μιλάμε για αποφάσεις, ακόμα δεν υπάρχει πλάνο στον σταθμό για το τι θα μπει μετά την Ελένη και πριν από το παιχνίδι της Σμαράγδας Καρύδη. Το πώς θα γεμίσει, δηλαδή, το κανάλι αυτή τη μια ώρα που του μένει κενή(η Ελένη θα βγαίνει πια, ως γνωστόν, 1-3) και που είναι ''αγκάθι'', είναι ακόμα πολύ νωρίς να το γνωρίζουμε.
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/alpha_4.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.