Στις αρχές της εβδομάδας σε ενημερώσαμε ότι η Ντορέττα Παπαδημητρίου θα αναλάβει μία καθημερινή, απογευματινή εκπομπή που θα ξεκινάει στις 3 και θα τελειώνει στις 5.
Ναι, αλλά ποιοι θα είναι μαζί της; Η παρουσιάστρια όπως μαθαίνουμε έχει εκφράσει στους υπεύθυνους του σταθμού την επιθυμία να συνεργαστεί με τη Μαίρη Συνατσάκη με την οποία είναι καλές φίλες και έχουν χημεία. Άλλωστε, οι δυο τους έχουν δοκιμαστεί στο παρελθόν, αφού είχαν παρουσιάσει τον τελικό της Eurovision.
Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμα παρθεί, μιας και οι συζητήσεις είναι ακόμα σε εξέλιξη. Aλλά όπως λένε αυτοί που γνωρίζουν τα πράγματα από μέσα, η Μαίρη Συνατσάκη μάλλον θα προτιμήσει αυτή την πρόταση από την άλλη που είχε από τον ΑΝΤ1 για το Nomads. πηγή: http://marymary.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-alpha-%CF%83%CF%85%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1/


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.