Στις 9 Αυγούστου θα υπογραφεί η συμβολαιογραφική πράξη για τη μεταβίβαση των στοιχείων ενεργητικού του ΔΟΛ από την σύμπραξη των ειδικών εκκαθαριστών Grand Thornton και του νομικού γραφείου Αγγελίδη προς την Αλτερ Έγκο του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Ταυτόχρονα, θα απολυθεί το σύνολο του προσωπικού του ΔΟΛ, με εξαίρεση τις θυγατρικές εταιρείες, οι οποίες εξακολουθούν να λειτουργούν όπως και πριν. Στη συνέχεια, μετά και την υπογραφή της σύμβαση θα διαφανούν και οι προθέσεις της νέας ιδιοκτησίας σχετικά με τα έντυπα και τα υπόλοιπα ΜΜΕ του ομίλου ΔΟΛ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.