Ο κορυφαίος ατακαδόρος δημοσιογράφος επιστέφει δυναμικά στη... δράση με μία συνέντευξη στο sportdog.gr που θα συζητηθεί!Απίθανα σχόλια για δύο "αιωνίους", ΠΑΟΚ και ΑΕΚ!
Να πουλήσουν ακόμα και με 5 εκατ. ευρώ τον Παναγιώτη Ρέτσο προτρέπει τους ανθρώπους του Ολυμπιακού ο Γιώργος Γεωργίου, μέσω συνέντευξής του στο sportdog.gr!
Ο γνωστός δημοσιογράφος πέρασε από ακτίνες Χ τους 4 μεγάλους τού ελληνικού ποδοσφαίρου και αναφέρθηκε στον πολύ κακό Φορτούνη, τον "ένα κέντρο μόνος του" Οφόε, τον Άλτμαν που είναι της πλάκας και τον Πρίγιοβτς που δεν του έχει εμπιστοσύνη.
Ακόμα, μίλησε για τον Ουζουνίδη που είναι το όπλο του Παναθηναϊκού, τον Χάσι που δεν είναι απογοητευτικός, ενώ αναφέρθηκε αρνητικά στους Χιμένεθ και Στανόγεβιτς. Τέλος, σχολίασε τη σεζόν που έρχεται, το παρασκήνιο που το χάνει ο Ολυμπιακός μετά από 20 χρόνια, αλλά και τον πόλεμο πυρηνικών όπλων ανάμεσα στους Μελισσανίδη - Σαββίδη, που περιμένει να ξεσπάσει.
"Ο Ολυμπιακός της Τετάρτης δεν είχε καμία σχέση με τον Ολυμπιακό της Σερβίας, που τουλάχιστον στο πρώτο 15λεπτο είχε νεύρο, ζωντάνια, έβγαζε αυτοματισμούς και κέρδισε 3-1. Στο Καραϊσκάκη δεν είχε καμία σχέση, ήταν απογοητευτικός. Θα πει κάποιος ότι υπήρχε δικαιολογία από το σκορ τού πρώτου αγώνα και κάπου είχε αράξει. Αλλά αυτή είναι δικαιολογία για τους πολλούς, για εμένα δεν στέκει. Είδα πολλά κενά στην άμυνα", είπε αρχικά στο sportdog.gr ο κορυφαίος ποδοσφαιρικός αναλυτής Γιώργος Γεωργίου και συμπλήρωσε:
"Ο Κούτρης επιθετικά βγαίνει καλά, έχει ωραία σέντρα, αλλά αμυντικά είναι κίνδυνος - θάνατος. Ο Βούκοβιτς είναι κλασικός στόπερ, ψηλός, αλτικός, αλλά θέλει δίπλα του έναν γρήγορο σέντερ μπακ. Αν θέλει ο Ολυμπιακός ένα δίδυμο όπως εκείνο που είχε με τον Μέλμπεργκ και τον Αβράαμ ή τον Μανωλά και τον Αβραάμ αργότερα, πρέπει να βρει έναν σέντερ μπακ με ταχύτητα. Και το λέω αυτό γιατί και ο Ρέτσος τρώει εύκολα την ντρίπλα, δεν είναι απροσπέλαστος. Ο Φορτούνης ήταν πολύ κακός, ο Οφόε από την άλλη είναι καλός παίκτης. Ο Καρσελά ξέρει το τόπι, αλλά μόνιμα κάνει το κάτι παραπάνω. Ο Μπεν τρέχει, είναι πολύ αγωνιστικός, με φιλότιμο και με διάθεση, αλλά την Τετάρτη δεν τον βοήθησαν. Ο Ολυμπιακός σε γενικές γραμμές είναι βελτιωμένος σε σχέση με πέρσι, όχι όμως κάτι το σπέσιαλ. Ενώ στο πρώτο παιχνίδι έδειξε βελτίωση, στο Καραϊσκάκη κωλοκάθισε".
Πώς είδες τον Παναθηναϊκό;
"Ο Παναθηναϊκός άσχετα αν βρήκε στον δρόμο του μια πολύ αδύνατη ομάδα, ήταν καλός. Απέναντι σε ομάδα της πλάκας, βέβαια, αλλά ο Παναθηναϊκός έχει παίξει κι άλλες φορές με αδύναμους και ήταν και ο ίδιος ένα μπουρδέλο. Στο Μπακού έδειξε ομαδικότητα, είχε τρεξίματα, καλή φυσική κατάσταση, έκανε ευκαιρίες και έχασε γκολ. Αλλά του λείπει το εύκολο γκολ του Μπεργκ, ο Παναθηναϊκός χρειάζεται οπωσδήποτε σέντερ φορ".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.