Ο Πολ Πιρς εδώ και λίγους μήνες έχει αποσυρθεί από τα παρκέ και οι Σέλτικς θέλοντας να τιμήσουν έναν εκ των σπουδαιότερων παικτών στην ιστορία τους, θα αποσύρουν το Νο34 προς τιμήν του!
Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Την είδηση αποκάλυψε ο συνιδιοκτήτης της ομάδας, Στιβ Παλιούκα, ο οποίος τόνισε στην Boston Globe πως “θα είναι κάτι φανταστικό. Για την εποχή μας, την πιο πρόσφατη, ενσάρκωσε την ηγεσία των Σέλτικς, την ιδέα των Σέλτικς και ήταν ο MVP της ομάδας που κατέκτησε το πρωτάθλημα. Έτσι θα είναι φανταστικό να δούμε να αποσύρεται η φανέλα του”.
Πλέον, το μόνο που μένει είναι η επίσημη ανακοίνωση για το πότε θα γίνει η σπουδαία τελετή προς τιμήν του “The Truth”, που φόρεσε για 15 χρόνια τη φανέλα με το τριφύλλι (1998-2013) και κατέκτησε το πρωτάθλημα ως MVP το 2008.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.