Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Η οριστική απόφαση για το «The 2night show»...



Στη συνάντηση του Γιάννη Λάτσιου με τους τηλεοπτικούς συντάκτες ανακοινώθηκε πως λόγω της παρουσίας του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο "Nomads", το "the 2night show" θα ξεκινήσει σε κανονική μορφή στο β μισό της τηλεοπτικής σεζόν.

Ανέφερε πως υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα στο Α μισό να βγαίνει με έκτακτη μορφή και να υπάρχουν κάποιες επετειακές εκπομπές όταν το επιθυμεί και βρίσκει ο παρουσιαστής.

Το αποκλειστικό ρεπορτάζ του tvnea.com αναφέρει πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί τελικά. Το "the 2night show" θα επιστρέψει στο Β μισό και δεν υπάρχει πρόθεση κάποιας προβολής στο Α μισό.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/2night-show.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.