
Στη συνάντηση του Γιάννη Λάτσιου με τους τηλεοπτικούς συντάκτες ανακοινώθηκε πως λόγω της παρουσίας του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο "Nomads", το "the 2night show" θα ξεκινήσει σε κανονική μορφή στο β μισό της τηλεοπτικής σεζόν.
Ανέφερε πως υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα στο Α μισό να βγαίνει με έκτακτη μορφή και να υπάρχουν κάποιες επετειακές εκπομπές όταν το επιθυμεί και βρίσκει ο παρουσιαστής.
Το αποκλειστικό ρεπορτάζ του tvnea.com αναφέρει πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί τελικά. Το "the 2night show" θα επιστρέψει στο Β μισό και δεν υπάρχει πρόθεση κάποιας προβολής στο Α μισό.
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/2night-show.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.