Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Λονδίνο 2017: Τη Δευτέρα η απονομή στη Στεφανίδη



Η τελετή απονομής του χρυσού μεταλλίου στην Κατερίνα Στεφανίδη για τη νίκη της στο άλμα επί κοντώ θα πραγματοποιηθεί στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου τη Δευτέρα.

Η Κατερίνα Στεφανίδη θα προσθέσει στη συλλογή της το χρυσό μετάλλιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ανοιχτού στίβου τη Δευτέρα.
Η πρωταθλήτρια Ευρώπης, χρυσή ολυμπιονίκης και πλέον παγκόσμια πρωταθλήτρια θα ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου τη Δευτέρα στις 20:10 ώρα Ελλάδας, για τη νίκη της στο άλμα επί κοντώ της διοργάνωσης του Λονδίνου.
Η 27χρονη Ελληνίδα, τις προσπάθειες της οποίας στηρίζει ο, θα φέρει στη χώρα μας το 21ο μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και το πρώτο χρυσό μετά από το 2003 και εκείνο της Μιρέλας Μανιάνι στον ακοντισμό.
Photo credits: Eurokinissi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.