Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Λονδίνο 2017: Η Όμπιρι το χρυσό στα 5.000μ.

Όμπιρι (AP Photo/Matt Dunham)

Το πρώτο της χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθληα κατέκτησε η Έλεν Όμπιρι. Στα 5.000μ., η αθλήτρια από την Κένυα επιτάχυνε στο φινάλε και άφησε δεύτερη την μεγάλη της αντίπαλο, Αλμάζ Αγιάνα, από την Αιθιοπία.

Έλεν Όμπιρι και Αλμάζ Αγιάνα μονομάχησαν για το χρυσό μετάλλιο στα 5.000μ., στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του Λονδίνου. Η αθλήτρια από την Κένυα και εκείνη από την Αιθιοπία πήγαιναν... χέρι - χέρι, αλλά στα τελευταία μέτρα η πρώτη σπρίνταρε και κατέκτησε την πρώτη θέση!
Κατέκτησε, έτσι, το πρώτο της χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμιο και υπέταξε την προηγούμενη Παγκόσμια Πρωταθλήτρια, που έμεινε περίπου 6 δευτερόλεπτα πίσω. Η 'Ομπιρι έκανε χρόνο 14.34.86, ενώ η Αγιάνα 15.40. 35.
(AP Photo/Martin Meissner)
Η Αγιάνα (δεξιά) δεν άντεξε στην πίεση της Όμπιρι.
Αρκετά πίσω από τις δύο Αφρικανές μονομάχησε ένα μεγάλο γκρουπ αθλητριών, από το οποίο νικήτρια αναδείχθηκε η Σιφάν Χασάν από την Ολλανδία. Έκανε χρόνο 14.42.73 και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΑ 5.000 ΜΕΤΡΑ

(AP Photo/Matt Dunham)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.