Όλοι περίμεναν την κόντρα ανάμεσα στην Μίλερ και Φέλιξ στον τελικό των 400μ. Τελικά, όμως, άλλοι ήταν εκείνη που πήρε τη νίκη αφού η Φίλις Φράνσις ήταν αυτή που έκανε την έκπληξη και με 49.92 τερμάτισε πρώτη κατακτώντας έτσι το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του Λονδίνου.
Η Μίλερ ήταν εκείνη που κυριάρχησε στη μεγαλύτερη διάρκεια της κούρσας και ήταν μπροστά μέχρι τα τελευταία 20 μέτρα της κούρσας.
Εκεί όμως αντιμετώπισε ένα πρόβλημα (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έπαθε κράμπα στο αριστερό της πόδι) με αποτέλεσμα η Φράνσις να την προσπεράσει και να τερματίσει πρώτη με 49.92. Δεύτερη ήταν η Σάλουα Νάσερ από τον Μπαχρέιν με 50.06 και τρίτη η Άλισον Φέλιξ με 50.08.
Αν ψάχνετε να βρείτε την Μίλερ, αυτή τερμάτισε τέταρτη με 50.49.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα στα 400μ.
Δείτε τον τερματισμό της κούρσας
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.