Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

«Οι Λέικερς του 2001 θα ήταν ο δυσκολότερος αντίπαλος για εμάς»

Κόμπε Μπράιαντ
Το εγκώμιο των Λέικερς του 2001 έπλεξε ο άσος των Γουόριορς, Κέβιν Ντουράντ, ο οποίος τους χαρακτήρισε ως το δυσκολότερο αντίπαλο που θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν οι «πολεμιστές».
«Αυτή η ομάδα πιστεύω πως θα ήταν η δυσκολότερη που θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε γιατί ο Σακίλ ήταν πραγματικά τεράστιος. Η ομάδα αυτή είχε μεγάλα κορμιά και ο Κόμπε ήταν σε καταπληκτική κατάσταση», τόνισε αρχικά ο σμολ φόργουορντ των Καλιφορνέζων μιλώντας στο «The Ringer» και συνέχισε:
«Παρόλο που έχουμε ψηλούς και γρήγορους παίκτες στην περιφέρειά μας, πιστεύω πως δεν θα μπορούσαμε να τους σταματήσουμε. Θα μπορούσαμε να στείλουμε διπλό μαρκάρισμα στον Κόμπε, αλλά θα ήταν δύσκολο», ανέφερε ο Ντουράντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.