Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Με 19.065 μόρια είπε «όχι» στην Ιατρική: Προτίμησε το τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας


Μπορεί συγγενείς και καθηγητές να διαφωνούσαν με την επιλογή της, όμως η Μαρία Χούσου, από το 2ο ΕΠΑΛ Χανίων, απτόητη και προσηλωμένη στον στόχο της, επέλεξε, με 19.065 μόρια να εισαχθεί πρώτη στο τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Θεσσαλονίκης.

Όπως εξηγεί στο zarpanews.gr, η υποδιευθύντρια του σχολείου, Μαρία Καρτάκη, με τα 19.065 μόρια που συγκέντρωσε η Μαρία, μπορούσε να εισαχθεί σε όποια σχολή του 3ου Πεδίου ήθελε, συμπεριλαμβανομένης της ιατρικής σχολής Αθηνών αλλά και οδοντιατρικής, φαρμακευτικής, βιολογίας.



Ωστόσο η ίδια, άκουσε την καρδιά της, το ταλέντο και το «θέλω» της και από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα κάνει σπουδές πάνω στο επάγγελμα που θέλει να ακολουθήσει, την αισθητική.


http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=629754&catID=3

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.