Οι Βάραντι, Γκόλομαν, Πόνγκο, Τσόρβασι και (Ανταμ) Τοθ είναι οι παίκτες που “κόπηκαν” από τον ομοσπονδιακό προπονητή της Ουγγαρίας, ο οποίος θα πάρει μαζί του στο Κλουζ της Ρουμανίας τους εξής 12 παίκτες: Κρίστιαν Βίτμαν, Όντρας Ρούγιακ, Ανταμ Χάνγκα, Ντάβιντ Βόιβοντα, Ζόλταν Περλ, Τσάμπα Φέρεντς, Πέιτερ Κόβατς, Νόρμπερτ Τοθ, Γιάνος Έιλινγκσφελντ, Ρόσκο Αλεν, Ακος Κέλερ και Κεμάλ Καράχοτζιτς.
Η Ουγγαρία βρίσκεται στον 3ο όμιλο του Eurobasket, όπου θα έχει αντιπάλους την Ισπανία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο, την Τσεχία και την οικοδέσποινα Ρουμανία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.