Πόλη σε κατάσταση... πολέμου θυμίζει το Αμβούργο ενόψει της Σύσκεψης της G20. Εκατοντάδες πάνοπλοι αστυνομικοί και δεκάδες οχήματα της αστυνομίας έχουν επιστρατευθεί προκειμένου να καταστείλουν τις αντιδράσεις και τις διαδηλώσεις, καθώς τόσο Γερμανοί, όσο και ακτιβιστές απ' όλον τον κόσμο, έχουν συγκεντρωθεί με σκοπό να προετοιμάσουν ένα... θερμό καλοσώρισμα στους ηγέτες των 20 οικονομικά ισχυρότερων κρατών στον πλανήτη.
Χαρακτηριστική είναι η φωτογραφία των αστυνομικών και των λεωφορείων που έχουν κλείσει τη δίοδο, αναμένοντας τον κύριο όγκο των διαδηλωτών του κινήματος «Welcome to Hell», όπως το ονόμασαν οι διοργανωτές του.

Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/694940/epeisodia-sto-amvourgo-teihos-tis-astunomias-stous-diadilotes-tou-welcome-to-hell/
Χαρακτηριστική είναι η φωτογραφία των αστυνομικών και των λεωφορείων που έχουν κλείσει τη δίοδο, αναμένοντας τον κύριο όγκο των διαδηλωτών του κινήματος «Welcome to Hell», όπως το ονόμασαν οι διοργανωτές του.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/694940/epeisodia-sto-amvourgo-teihos-tis-astunomias-stous-diadilotes-tou-welcome-to-hell/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.