Την πρώτη του δήλωση μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον Άρη πραγματοποίησε ο Παναγιώτης Γιαννάκης.
Προπονητής του Άρη είναι και επίσημα ο Παναγιώτης Γιαννάκης, με τον «Δράκο» να πραγματοποιεί και την πρώτη του δήλωση ως τεχνικός των «κιτρίνων».
«Τη Δευτέρα όλοι μαζί ξεκινάμε δυνατά για τον Άρη», ήταν το μήνυμα του Παναγιώτη Γιαννάκη, εμφανώς ικανοποιημένος μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/giannakis-apo-deutera-ksekiname-oloi-mazi-dunata-gia-ton-ari-video/3373264
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.