Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Survivor – Ευρυδίκη Βαλαβάνη: Η νέα ανάρτηση μετά την αποχώρηση! Ποιον ευχαρίστησε;

Ευρυδίκη Βαλαβάνη

Δείτε τι ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram!
AdTech Ad
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αποχώρησε από το Survivor και έκανε τη δεύτερή της ανάρτηση στο Instagram. Η αθλητικογράφος ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό μια φωτογραφία με τους παίκτες, από την περίοδο των αγώνων με τους Τούρκους, θέλοντας να ευχαριστήσει τον γιατρό της παραγωγής.

«Αυτός ο άνθρωπος ήταν στο πλευρό μας 5 ολόκληρους μήνες και μας πρόσεχε στα μάτια του! Ένας υπέροχος επιστήμονας και ένας φανταστικός ΑΝΘΡΩΠΟΣ», έγραψε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη στη λεζάντα της φωτογραφίας.

                                                                                                                                                          πηγή: http://www.zappit.gr/psychagogia/survivor-evrydiki-valavani-nea-anartisi-meta-tin-apochorisi-poion-efcharistise/1466175

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.