Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Γιώργος Αγγελόπουλος: Το νέο μήνυμα του νικητή του Survivor

ΕΛΕΝΗ ΒΑΓΙΑ

362

O Ντάνος μίλησε σήμερα στην εκπομπή Survivor Πανόραμα και θέλησε να ευχαριστήσει για ακόμα μια φορά όλους τους ανθρώπους που βρέθηκαν κοντά του αυτές τις πρώτες μέρες της προσαρμογής του στην Ελλάδα.
Ο ίδιος είπε:
«Μόνο που είμαι στην Αθήνα και οδήγησα, είναι πάρα πολύ περίεργο και ενισχύεται από το ότι κοιμήθηκα σε κρεβάτι. Βέβαια όλοι μου έχουν φερθεί άψογα, και αισθάνομαι σαν το σπίτι μου. Θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και για την ευγένειά τους, και για τις ανέσεις που μου πρόσφεραν, και τη βοήθεια που μου πρόσφεραν, να εγκλιματιστώ στο σύγχρονο κόσμο!»
danosss                                                                                                                      πηγή: http://www.faysbook.gr/celebrity-news/giorgos-angelopoulos-neo-minyma-tou-nikiti-tou-survivor/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.