Σε θερινό σινεμά του νησιού θα καμαρώσουν οι Σκιαθίτες τον δικό τους Ντάνο, στον ημιτελικό του Survivor. Μάλιστα η προβολή δεν θα είναι δωρεάν αλλά θα έχει είσοδο!
Τα έσοδα των εισιτηρίων θα διατεθούν για την ενίσχυση του Γυμναστικού Συλλόγου Μπάσκετ Σκιάθου και του Ναυτικού Ομίλου Σκιάθου.
Για την προβολή μάλιστα φτιάχτηκε και αφίσα που κάνει τον γύρο του διαδικτύου....
Με πληροφορίες από: skiathoslife
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.