Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Survivor | Η πρώτη ανάρτηση του Μάριου μετά την ήττα του από τον Αγγελόπουλο! (photo)

m

Ο Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης, παίκτης των Μαχητών, έφτασε στην πηγή, αλλά δεν ήπιε νερό.
Ο πρώην, πλέον, παίκτης του Survivor, ήρθε δεύτερος, μετά τον Γιώργο Αγγελόπουλο, στη χθεσινή ψηφοφορία του κοινού. Νικητής αναδείχθηκε ο Ντάνος (Γιώργος Αγγελόπουλος) ο οποίος και κέρδισε το έπαθλο των 100.000 ευρώ.
Ο ίδιος αν και αρχικά στενοχωρήθηκε δεν σταμάτησε να χαμογελά και να συγχαίρει τον συμπαίχτη του για τη νίκη του.
Πριν λίγες ώρες, ο Μάριος, έκανε και την πρώτη ανάρτηση στα social media. Με μια φωτογραφία του μπροστά στις σημαίες της Ελλάδας και της Κύπρου έγραψε: “Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου”.
Δες τη φωτογραφία:
                                                                                         
Η προηγούμενη τελευταία του ανάρτηση ήταν στις 31 Ιανουαρίου, λίγο πριν μπει στο παιχνίδι δηλαδή:                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.