Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Εντυπωσίασε ο Μήτρου - Λονγκ στην πρώτη μέρα του Summer League! (vid)

Φοβερή εμφάνιση με την φανέλα των Πέισερς έκανε ο Ναζ Μήτρου - Λονγκ, την πρώτη ημέρα του Summer League στο Ορλάντο.

Εντυπωσίασε ο Μήτρου - Λονγκ στην πρώτη μέρα του Summer League! (vid)

Τα βλέμματα πάνω του έστρεψε ο Ναζ Μήτρου - Λονγκ την πρώτη ημέρα του Summer League, που γίνεται στο Ορλάντο.
Ο ελληνικής καταγωγής γκαρντ, φορώντας την φανέλα των Πέισερς, μέτρησε 16 πόντους (4/9 τρίποντα) και 3 ριμπάουντ και ήταν ένας εκ των πρωταγωνιστών στην νίκη της ομάδας του κόντρα στους Μάτζικ (74-85).
Ο 23χρονος αθλητής θα συμμετέχει και στο Summer League της Γιούτα με τους Κινγκς και θα είναι συμπαίκτης με τον Γιώργο Παπαγιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.