Ο Γιώργος Παπαγιάννης βρίσκεται με την Εθνική Ανδρών στο Καρπενήσι για την προετοιμασία ενόψει του Ευρωμπάσκετ και ανέβασε μια... γαλανόλευκη selfie.
Ο 20χρονος NBAer ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια selfie με... χρώμα γαλανόλευκο!
Δείτε την:
πηγή: http://www.sdna.gr/mpasket/eurobasket/article/356638/i-galanoleyki-selfie-toy-papagianni-pic
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.