Την άποψη ότι το salary cap θα πρέπει να καταργηθεί (!) εξέφρασε ο ΛεΜπρόν Τζέιμς, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.
Λίγες ώρες αφού έγινε γνωστή η συμφωνία του Στεφ Κάρι με τους Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, ο «βασιλιάς» δε δίστασε να υποστηρίξει πως ο πόιντ γκαρντ των «πολεμιστών» όχι μόνο αξίζει τα 200 (και κάτι) εκατομμύρια που θα πάρει, αλλά στην πραγματικότητα θα μπορούσε να υπογράψει συμβόλαιο με συνολικές αποδοχές 400 εκατομμυρίων δολαρίων!
«Πείτε μου γιατί πρέπει να υπάρχει όριο στα χρήματα που πρέπει να πάρει ένας παίκτης. Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό. Ο Στεφ θα έπρεπε να πάρει φέτος το καλοκαίρι 400 εκατ. δολάρια για πέντε χρόνια», έγραψε ο ηγέτης των Καβαλίερς, ο οποίος του χρόνου το καλοκαίρι θα συμμετάσχει για ακόμη μια φορά στην καριέρα του σε free agency…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.