Ο Τζέι Τζέι Ρέντικ μίλησε με τους Σίξερς, τα βρήκαν και πλέον μένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση από την ομάδα για την απόκτησή του.


πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1103689/ekleise-stoys-sixers-o-rentik-pics
Παίκτης των Σίξερς είναι πλέον ο Ρέντικ!
Ο 33χρονος γκαρντ είχε πρώτη επιλογή την ομάδα της Φιλαδέλφεια και, αφού μίλησαν, οι δύο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία.
Το γεγονός ανακοίνωσε ο ίδιος, γράφοντας «trust the process» στο twitter και πλέον μένει κι η ανακοίνωση της ομάδας.
πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1103689/ekleise-stoys-sixers-o-rentik-pics

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.