Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Συγκινεί το μήνυμα του Νίκου Πολυδερόπουλου για το τέλος του Μπρούσκο (pic)



Το δικό του μήνυμα μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων του Μπρούσκο έγραψε ο Νίκος Πολυδερόπουλος, ο οποίος αγαπήθηκε ως «Μύρος» στην δραματική σειρά του ΑΝΤ1.
Ο γνωστός ηθοποιός ευχαρίστησε όλους τους συντελεστές με τους οποίους συνεργάστηκε τον τελευταίο χρόνο και ιδιαίτερα τους Αντρέα Γεωργίου, Εβελίνα Παπούλια, Κούλλη Νικολάου, την σεναριογράφο Βάνα Δημητρίου και τον κόσμο που τον αγκάλιασε.
«Η πρώτη μου φωτογραφία στα στα πρώτα μου γυρίσματα..
Χθες λοιπόν ήταν το τελευταίο μας γύρισμα Μπρούσκο ,, Τα Συναισθήματα περίεργα, νιώθω λείπει που τελείωσε
αλλά και χαρά που είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω σε αυτή την υπέροχη δουλειά. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άνθρωπο που πίστεψε σε μένα @georgiou82 αδερφέ μου!!! Στην αγαπημένη μου κ αξιολάτρευτη @evelina_papoulia_official που ήταν δίπλα μου κ δασκάλα μου σε όλα αυτό.
Στη Βάνα Δημητρίου για τον υπέροχο ρόλο του Μύρου, στο @koulisnikolaou το πιο σωστό εργοδότη!!! Και τέλος, ακόμη ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους μου, στους σκηνοθέτες μου, στην παραγωγή και σε όλα αυτά τα παιδιά πίσω από την κάμερα: για την αγάπη τους, τον σεβασμό τους και την υπομονή τους όταν έκανα χαβαλέ.. Tην αποδοχή και την αγάπη του κόσμου για το ρόλο του Μύρο την οφείλω σε όλους εσάς … 🎬WRAP mprousko #4 😢», ήταν το μήνυμά του στο Instagram.

Δείτε την ανάρτησή του

Υπενθυμίζεται ότι ο Νίκος Πολυδερόπουλος θα παίξει στην επόμενη σειρά που έχουν ετοιμάσει ο Αντρέας Γεωργίου, ο Κούλλης Νικολάου και η Βάνα Δημητρίου, με τίτλο «Τατουάζ», τα γυρίσματα της οποίας θα ξεκινήσουν μέσα στον μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.