Η είδηση για το ταξίδι του Φουρκάν Κορκμάζ στο ΝΒΑ έγινε γνωστή χθες (30/6) και πλέον έχουμε και την επισημοποίηση της μετακίνησης του 19χρονου γκαρντ στους Σίξερς.
Η Αναντολού Εφές, ομάδα που ανήκει ο Κορκμάζ, ανακοίνωσε πως ο νεαρός άσος, που φέτος αγωνίστηκε δανεικός στην Μπάνβιτ, θα φορέσει την φανέλα των Σίξερς για τα επόμενα τρία χρόνια ενώ του ευχήθηκε και καλή επιτυχία στην νέα σεζόν.
Δείτε την σχετική ανάρτηση:
πηγή: http://basketa.gr/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%83%CE%AF%CE%BE%CE%B5%CF%81%CF%82-%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%BA%CE%BC%CE%AC%CE%B6/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.