Στις πιθανότητες ενός expansion στο NBA τα επόμενα χρόνια αναφέρθηκε ο κομισάριος του NBA, Άνταμ Σίλβερ.
Όπως δήλωσε στο «The Players’ Tribune» ο 55χρονος παράγοντας, η προσθήκη νέων ομάδων στην κορυφαία λίγκα του κόσμου είναι αναπόφευκτη.
«Το πραγματικό ερώτημα δεν είναι το αν θα γίνει. Το ερώτημα είναι πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το expansion. Σκεφτείτε ότι στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η λίγκα, παρότι φαντάζει απίστευτο για μένα, κάποιοι μετά τους τελικούς έλεγαν ότι υπάρχει μόνο μια καλή ομάδα στη λίγκα», υποστήριξε ο Σίλβερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.