Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Θέλει να επιστρέψει στο NBA ο Πέρκινς

Κέντρικ Πέρκινς

Την πρόθεσή του να επιστρέψει στα παρκέ του NBA αποκάλυψε ο πρώην παίκτης των Μπόστον Σέλτικς και των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ, Κεντρίκ Πέρκινς.
Μιλώντας στην εφημερίδα «Boston Globe» και το δημοσιογράφο, Γκάρι Γουόσμπερν, ο 32χρονος σέντερ δήλωσε πως περιμένει προσκλήσεις ενόψει των training camp.
«Νιώθω καλά με το σώμα μου. Περιμένω μια ευκαιρία και ελπίζω να λάβω μια πρόσκληση για ένα training camp. Δε θέλω κάποιος να μου χαρίσει κάτι. Δουλεύω πολύ, δύο ή τρεις φορές την ημέρα. Περιμένω για μια δουλειά. Δεν θέλω να κάθομαι όλη τη μέρα σπίτι μου. Δεν ήμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο σε αυτή την περίοδο της ζωής μου», ανέφερε ο Πέρκινς, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να βρει συμβόλαιο μετά το τέλος της σεζόν 2015-16.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.