
Ο Vettel ήταν ο ταχύτερος των κατατακτήριων στην Ουγγαρία. Σημαντική στιγμή η επιστροφή του Paul Di Resta. Στα αξιοσημείωτα εκτός της μεγάλης μάχης των κορυφαίων, η διπλή παρουσία της McLaren στο Q3.
πηγή: http://f1fan.gr/?p=50418
Ενημέρωση με μια ματιά

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.