Στην εταιρεία Dimera του Ιβάν Σαββίδη περνούν από σήμερα οι τίτλοι των εφημερίδων «Έθνος», «Έθνος της Κυριακής» και «Ημερησία».
Η εταιρεία του ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ, κατά τη διάρκεια του πλειστηριασμού των περιουσιακών στοιχείων της «Πήγασος», που πραγματοποιήθηκε στο Ειρηνοδικείο της Αθήνας, κατέθεσε πρόταση 580.000 ευρώ για την «Ημερησία» και τριών εκατομμυρίων ευρώ για το «Έθνος».
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι η προσφορά για το «Έθνος» κατατέθηκε ένα λεπτό πριν από τη λήξη της σχετικής προθεσμίας και ενώ δεν είχε υπάρξει πρόταση από άλλο ενδιαφερόμενο.
Πρόκειται για τα πρώτα έντυπα που αποκτά ο Ιβάν Σαββίδης, ο οποίος τον περασμένο Μάιο είχε αγοράσει από την οικογένεια Μπόμπολα και ποσοστό 19,63% του τηλεοπτικού σταθμού «Mega».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/paok/349872-ston-iban-sabbide-ethnos-kai-emeresia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.