Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

ΜακΛιν: "Μου είπαν μόνο καλά λόγια για τον Ολυμπιακό"

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της απόκτησής του από τον Ολυμπιακό, ο Τζαμέλ ΜακΛιν μίλησε για τη μεταγραφή του στην ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου.



Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού έκανε στην επίσημη ιστοσελίδα των "ερυθρολεύκων" ο Τζαμέλ ΜακΛιν. Ο νεοαποκτηθείς φόργουορντ/σέντερ αναφέρθηκε σε όσα έγιναν το προηγούμενο διάστημα, λέγοντας αρχικά πως "δεν γνώριζα τι θα γίνει με την Αρμάνι, δεν είχα κάποια ενημέρωση. Περίμενα να δω τις επιλογές που θα είχα και όταν έμαθα για τον Ολυμπιακό, συζήτησα με τον αδελφό μου και αποφάσισα γρήγορα να πω το "ναι". Μίλησα και με ορισμένους φίλους μου που έχουν περάσει από την Ελλάδα και τον Ολυμπιακό και μου είπαν τα καλύτερα για τον Ολυμπιακό. Μου είπαν βασικά μόνο καλά λόγια για αυτή την ομάδα και το πρόγραμμα της. Το σκέφτηκα και εγώ και το έχω παρατηρήσει πως οι περισσότεροι παίκτες που περνάνε από τον Ολυμπιακό, στη συνέχεια φεύγουν έχοντας βελτιώσει το παιχνίδι τους".
Όσο για τον ίδιο; "Εντάξει, και ποιος δεν γνωρίζει τον Ολυμπιακό και το τι έχει καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια στην Ευρωλίγκα. Θεωρώ πως ταιριάζω απόλυτα με το στυλ της ομάδας του και το επιβεβαίωσα αυτό και μετά τη συνομιλία που είχα στο τηλέφωνο με τον κόουτς Σφαιρόπουλο", πρόσθεσε ο 29χρονος φόργουορντ/σέντερ, ο οποίος κατέληξε λέγοντας πως "το μόνο που έχω να πω είναι πως προπονητές, παίκτες, αλλά και φίλαθλοι που παρακολουθούν το ευρωπαϊκό μπάσκετ, γνωρίζουν το στυλ μου. Όσο για κάποιους που δεν με γνωρίζουν, θέλω να πω ότι όλα θα φανούν στο παρκέ. Ελπίζω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ τη νέα μου ομάδα".                                                                                                                                                                                                                   πηγή: http://euroleague.sport24.gr/article/4766529/maklin-moy-eipan-mono-kala-logia-gia-ton-olympiako.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.