Θετικά είναι τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας του superstar των Σέλτικς, Αϊζέια Τόμας, ο οποίος δε θα χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
«Όλες οι ενδείξεις που έχουμε είναι πως νιώθει καλά και θα είναι έτοιμος να επανέλθει σύντομα», τόνισε χαρακτηριστικά ο head coach των Κελτών, Μπραντ Στίβενς.
Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, η συντηρητική αγωγή που ακολούθησε ο «IT4» για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στον δεξί ισχίο απέδωσε καρπούς και έτσι δε θα χρειαστεί να περάσει την πόρτα του χειρουργείου.
Την περσινή περίοδο, ο 28χρονος πόιντ γκαρντ των Σέλτικς αγωνίστηκε σε 76 ματς με την ομάδα της Βοστώνης, έχοντας κατά μέσο όρο 28,9 πόντους και 5,9 ασίστ σε 33,8 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.