Σε πελάγη ευτυχίας έπλεαν οι Έλληνες διεθνείς και ο ομοσπονδιακός τεχνικός Θοδωρής Βλάχος μετά τη νίκη με 12-7 επί του Μαυροβουνίου που έφερε την Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης των ανδρών στα ημιτελικά ενός παγκοσμίου πρωταθλήματος για δεύτερη συνεχόμενη φορά.
Πλέον η Εθνική μας θα έχει την ευκαιρία να υπερασπιστεί ή και να πάρει κάτι ακόμη καλύτερο από το χάλκινο μετάλλιο του Καζάν το 2015, αποδεικνύοντας πως βρίσκεται στην ελίτ του παγκοσμίου πόλο.
«Για εμάς αρχίζει ένα διαφορετικό παγκόσμιο πρωτάθλημα τεσσάρων ημερών» δήλωσε ο προπονητής της ομάδας Θοδωρής Βλάχος στην κάμερα της ΕΡΤ: «Πλέον δεν έχουμε κανένα άγχος και καμία πίεση. Οι επόμενες ημέρες θα είναι φανταστικές για τους παίκτες μου και για εμένα. Εάν έχουμε σε ένα ή και στα δύο επόμενα παιχνίδια την απόδοση που είχαμε σήμερα θα κατακτήσουμε ένα μετάλλιο».
Για το παιχνίδι με το Μαυροβούνιο ο Έλληνας τεχνικός τόνισε: «Παίξαμε ένα πολύ κρίσιμο παιχνίδι, όπως πάντα είναι αυτό της εισόδου στην τετράδα. Απέναντί μας είχαμε μια παραδοσιακή δύναμη. Όμως, στην πισίνα σήμερα υπήρχε μόνο μία ομάδα. Κάναμε μια εκπληκτική εμφάνιση και προκριθήκαμε απολύτως δίκαια. Όσο δε δεχόμαστα γκολ στην άμυνα, βρίσκαμε λύσεις στην επίθεση, που ήταν σε πολύ καλή ημέρα. Υπήρχε μεν το άγχος, όμως αυτό ήταν δημιουργικό. Δεν μπήκαμε μέσα με κομμένα τα γόνατα. Μπήκαμε για να δείξουμε ότι είμαστε το αφεντικό στο παιχνίδι και ότι κάτι θέλουμε από αυτό».
Γιάννης Φουντούλης: «Γιορτή τα επόμενα παιχνίδια, όνειρο για κάθε αθλητή»
Από τη μεριά του ο αρχηγός της Εθνικής ομάδας, Γιάννης Φουντούλης, που σημειώσε 4 γκολ τόνισε: «Δεν περίμενα μια τόσο μεγάλη εμφάνιση σε όλους τους τομείς. Περίμενα όμως, ότι θα μπούμε μέσα για να δώσουμε το καλύτερο που μπορούμε. Μπήκαμε μέσα με τεράστια αυτοπεποίθηση και όσο δε δεχόμασταν γκολ, αυτό μεγάλωνε. Για εμάς πλέον τα επόμενα παινχίδια είναι γιορτή. Πιθανότατα θα αντιμετωπίσουμε την Ουγγαρία στον ημιτελικό σε ένα γεμάτο κολυμβητήριο. Είναι ότι καλύτερο για έναν αθλητή, ένα όνειρο. Από τη μεριά μας θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε την Ελλάδα όσο ψηλότερα γίνεται».
Κώστας Φλέγκας: «Ξανά στην ελίτ»
Ο τερματοφύλακας Κώστας Φλέγκας ήταν ακρογωνίαιος λίθος της Εθνικής με 12/19 αποκρούσεις, μία εκ των οποίων το πέναλτι που κέρδισαν οι Μαυροβούνιοι στην πρώτη φάση του αγώνα, αποδεικνύοντας πως βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση στο καλύτερο σημείο: «Ήταν πολύ σημαντική η απόκρουση στην πρώτη φάση, όμως δεν ήταν μόνο αυτή. Φυσικά έδωσε ψυχολογία σε όλη την ομάδα, αλλά το κυριότερο ήταν η εκπληκτική άμυνα που παίξαμε στη συνέχεια. Η διαφορά άνοιγε συνεχώς και για τρία οκτάλεπτα κάναμε εκπληκτική εμφάνιση. Στο τελευταίο οκτάλεπτο κάναμε συντήρηση δυνάμεων για τη συνέχεια. Κοιτάζουμε μπροστά. Είμαστε ξανά στην ελίτ. Ξέρουμε ότι οι Ούγγροι – που μάλλον θα αντιμετωπίσουμε – δε θέλουν να χάσουν μέσα στην έδρα τους, αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε γι αυτό. Πλέον έχουμε δύο ευκαιρίες για μετάλλιο».
Κωνσταντίνος Γενηδουνιάς: «Δεν ήμασταν ένα πυροτέχνημα»
Τέλος, ο Κωνσταντίνος Γενηδουνιάς που ήταν εξαιρετικός στα αμυντικά και επιθετικά του καθήκοντα σημειώνοντας και ένα γκολ σημείωσε: «Αυτό που έκρινε το παιχνίδι ήταν η συγκέντρωση στην άμυνα. Η επίθεση από εκεί και πέρα έρχεται από μόνη της. Έχουμε παίκτες όπως ο Φουντούλης, ο Βλαχόπουλος, ο Γούνας και οι δύο φουνταριστοί, ο Κολόμβος και ο Μουρίκης που μπορούν να κάνουν ανά πάσα στιγμή τη ζημιά. Μπήκαμε στην τετράδα και από εδώ και πέρα κοιτάζουμε ότι το καλύτερο. Είναι πολύ σημαντικό το ότι διατηρηθήκαμε στην κορυφή. Το δύσκολο δεν είναι να φτάσεις, αλλά να διατηρηθείς εκεί. Εμείς αποδείξαμε πως το Καζάν δεν ήταν ένα πυροτέχνημα. Ακολουθούν δύο δύσκολα παιχνίδια και έχουμε μπροστά μας δύο ημέρες για να συγκεντρωθούμε».
Θοδωρής Νταλαγιώργος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.