Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Φουλτζ: «Θα είμαι ο νέος ηγέτης των Σίξερς»

Πεπεισμένος ότι μπορεί να τα καταφέρει στους Σίξερς είναι ο Μαρκέλ Φουλτζ, ο οποίος με νέες του δηλώσεις υποστήριξε πως θα γίνει ο ηγέτης της Φιλαδέλφεια.
Η παρουσία των Τζόελ Εμπίιντ, Μπεν Σίμονς και Τζέι Τζέι Ρέντικ δεν φαίνεται να πτοεί καθόλου τον νεαρό πόιντ γκαρντ, ο οποίος πιστεύει πως σε λίγο καιρό θα έχει γίνει ο ηγέτης της ομάδας από την Πενσυλβάνια.
«Ερχόμενος εδώ, δεν θέλω απλά να είμαι ένας πόιντ γκαρντ. Θέλω να είμαι ο αρχηγός. Ο ηγέτης της ομάδας. Αυτός είναι ο στόχος μου και αυτό ανυπομονώ να κάνω», τόνισε αρχικά ο Φουλτζ και συνέχισε:
«Το παν είναι η προσπάθεια. Αυτό είναι κάτι που θέλω να κάνω. Στο κολέγιο κατάλαβα πως μπορώ να τα καταφέρω», ανέφερε ο απόφοιτος του Κολεγίου της Ουάσινγκτον, που επελέγη στο Νο. 1 του φετινού draft από τους Σίξερς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.