Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Εκτός Ευρωμπάσκετ και ο Ζούμπατς για την Κροατία

Επιμέλεια:
AP Photo/David Zalubowski

Οι απουσίες συνεχίζουν να μαζεύονται στην Κροατία ενόψει του Ευρωμπάσκετ, αφού ο Ίβιτσα Ζούμπατς φέρεται να διαμήνυσε στην Ομοσπονδία της χώρας ότι θέλει να μείνει στις ΗΠΑ για να δουλέψει με τους Λέικερς. Τρίτος ΝΒΑερ που αρνείται την κλήση ο νεαρός σέντερ


Ο Ίβιτσα Ζούμπατς είναι ο τρίτος ΝΒΑερ που δεν θα δώσει το παρών στο προσεχές Ευρωμπάσκετ. Ο σέντερ των Λέικερς διαμήνυσε στον τεχνικό της Κροατίας, Αλεκσάνταρ Πέτροβιτς, ότι προτιμάει να μείνει στις ΗΠΑ, αφού η ομάδα του θέλει από αυτόν να συνεχίσει να δουλεύει μαζί της ενόψει της νέας χρονιάς.
Ο Ζούμπατς έγινε έτσι ο τρίτος (νεαρός σε ηλικία) ΝΒΑερ που παίρνει αυτό τον δρόμο. Την αρχή έκανε ο Μάριο Χεζόνια των Ορλάντο Μάτζικ, με τον Νίκολα Ζίζιτς - ο οποίος πριν μερικές ημέρες υπέγραψε συμβόλαιο με τους Σέλτικς - να τον ακολουθεί.
Μένει να φανεί τώρα τι θα αποφασίσει βέβαια και το μεγαλύτερο όνομα των Κροατών, ο Μπόγιαν Μπογκντάνοβιτς των Ουάσινγκτον Ουίζαρντς (ο οποίος είναι restricted free agent), την ίδια στιγμή που το άλλο μεγάλο όνομα της ομάδας, ο Ντάριο Σάριτς των 76ερς, έχει ξεκαθαρίσει ότι θα είναι κανονικά στην δωδεκάδα.
AP Photo/David Zalubowski                                                                                                                    πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Eurobasket/ektos-eyrwmpasket-kai-o-zoumpats-gia-thn-kroatia.4748127.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.