Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Στην Αθήνα για τον Ολυμπιακό ο Καρσελά

Επιμέλεια:


Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Μεχντί Καρσελά προσγειώθηκε ορμώμενος εκ Γερμανίας στο "Ελ. Βενιζέλος" το βράδυ της Πέμπτης (6/7) λίγο μετά τις 20:30 για να ολοκληρώσει τη μετακίνησή του από τη Γρανάδα στον Ολυμπιακό.

Την Παρασκευή (7/7), ο 28χρονος Μαροκινός εξτρέμ θα συναντηθεί με στελέχη της "ερυθρόλευκης" ΠΑΕ και θα ακολουθήσει τα διαδικαστικά (ιατρικές εξετάσεις) προκειμένου να επισφραγιστεί η μεταγραφή του από την ομάδα της Ανδαλουσίας σε αυτή του Πειραιά.
Ο Ολυμπιακός θα αγοράσει τον Καρσελά από τη "γρανά" έναντι του ποσού των 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ ο πρώην εξτρέμ των Σταντάρ Λιέγης, Ανζί και Μπενφίκα αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας τριετούς διάρκειας. Αξίζει να σημειωθεί πως μέρος των χρημάτων θα "καρπωθεί" και η Μπενφίκα, η οποία διατηρεί 25% ποσοστό μεταπώλησης.
Έτσι, οι "ερυθρόλευκοι" οδεύουν ολοταχώς προς την ολοκλήρωση της 6ης μεταγραφικής τους προσθήκης έπειτα από αυτές των Παπ Αμπού Σισέ, Λεονάρντο Κούτρη, Σπύρο Ρισβάνη, Παναγιώτη Ταχτσίδη και Εμάνουελ Εμενίκε.







































































Photo: Eurokinissi                                                                   πηγή: http://www.sport24.gr/football/omades/Olympiakos/sthn-athhna-gia-ton-olympiako-o-karsela.4755093.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.