Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ και της ΕΠΗΕΑ αποφάσισαν την κήρυξη 6ωρης στάσης εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα για σήμερα, ημέρα πραγματοποίησης της γενικής συνέλευσης του ΕΔΟΕΑΠ, του Ασφαλιστικού Οργανισμού Υγείας και Επικούρησης των δημοσιογράφων και άλλων εργαζόμενων στον Τύπο και γενικά στα ΜΜΕ.
Η ανακοίνωση στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=621749&catID=7
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.