Ο σέντερ του Άρη εξήγησε αρχικά στην κάμερα της ΕΡΤ πως όλα "δέχθηκα μια λεκτική επίθεση χωρίς να υπάρχει λόγος". Κι αφού όλα τελείωσαν, κι ο φόργουορντ του Ολυμπιακού ενημερώθηκε για την τοποθέτηση του αντιπάλου του, ήρθε η απάντηση από μέρους του μέσω του Facebook: "Καμία λεκτική επίθεση από μέρους μου. Δυστυχώς, μόνο οι άντρες ξέρουν τουλάχιστον να ζητούν συγγνώμη και να παραδέχονται την αλήθεια. Όλος ο κόσμος είδε ευτυχώς τι συνέβη".
Ξαναδείτε τι έγινε ανάμεσα στους δύο παίκτες
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.