Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ήταν ο Ρούντι Γκέι είναι ο λόγος που ο Ντουράντ πήρε λιγότερα χρήματα;

Ο Κέβιν Ντουράντ συμφώνησε να συνεχίσει την καριέρα του στο Γκόλντεν Στέιτ για ακόμη δύο χρόνια, με τις απολαβές του να αγγίζουν τα 53 εκατομμύρια δολάρια.
Ο «KD» αποφάσισε να «θυσιάσει» περίπου 9 εκατομμύρια προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος στο salary cap των «πολεμιστών» ενόψει της free agency.
Σύμφωνα με το δημοσιογράφο Σαμ Άμικ, ο πρώην παίκτης των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ συμφώνησε να ρίξει τις απαιτήσεις του για να εξοικονομηθούν χρήματα, με προοπτική να αποκτηθεί ο Ρούντι Γκέι. Σε περίπτωση, μάλιστα, που ο Ιγκουοντάλα αποφάσιζε να αποχωρήσει από την ομάδα του Στιβ Κερ αποδεχόμενος προσφορά άλλης ομάδας, τότε είχε ληφθεί η απόφαση να κατατεθεί πρόταση στον σμολ φόργουορντ των Κινγκς.
Ο «Iggy» βεβαίως πήρε την απόφαση να παραμείνει κάτοικος Όκλαντ, με το σενάριο του «γάμου» ανάμεσα σε Γκέι και Γουόριορς να μένει τελικά στα χαρτιά

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.