Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Βασίλης Καββαδάς: “Έχω συμβόλαιο με τον Άρη”



Στο περιθώριο του δεύτερου ετήσιου LG AegeanBall Festival, o Βασίλης Καββαδάς ξεκαθάρισε πως έχει ακόμα συμβόλαιο με τον Άρη.

Του Γιάννη Ασκούνη/info@eurohoops.net
Η ΑΕΚ ενδιαφέρεται μεν για την απόκτησή του, αλλά μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ ο 25άχρονος σέντερ τόνισε: “Έχω συμβόλαιο για άλλον έναν χρόνο με τον Άρη και είμαι εκεί”.
Όσον αφορά στα γνωστά προβλήματα που αντιμετωπίζει η τωρινή ομάδα του είπε:Σίγουρα υπάρχει μια ανησυχία, αλλά περιμένουμε. Λίγες μέρες υπομονή να δούμε τι θα γίνει”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.