Με μόνο θέμα την πρόταση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για συγκρότηση εξεταστικής επιτροπής και τη συμμετοχή του υπουργού Δικαιοσύνης, Σταύρου Κοντονή πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη η συνεδρίαση του προεδρείου του ΣΥΡΙΖΑ, που διήρκησε λιγότερο από μια ώρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες αποφασίστηκε ομόφωνα η καταψήφιση της πρότασης την Παρασκευή στην Ολομέλεια της Βουλής, ενώ ταυτόχρονα αποφασίστηκε ότι η στάση του κόμματος θα κινηθεί σε δύο άξονες:
*Αφενός στη νομική αποδόμηση των επιχειρημάτων της ΝΔ, αποδεικνύοντας πως είναι λάθος να ζητά εξεταστική επιτροπή για τους συγκεκριμένους λόγους.
*Αφετέρου θα υπογραμμιστεί πως στόχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μέσα από αυτή τη διαδικασία, είναι ο αντιπερισπασμός.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/230578/syriza-katapsifizoyme-tin-protasi-tis-nd-peri-exetastikis-gia-kammeno
(πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.