Δεν αποκόπτεται ακτοπλοϊκά η Κως από τον Πειραιά. Τα πλοία θα προσεγγίζουν το λιμάνι της Κεφάλου μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές στο κεντρικό λιμάνι, όπως ανακοίνωσε ο Υφυπουργός ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός στην έκτακτη συνέντευξη τύπου με τους κυρίους Σπίρτζη και Τόσκα που βρίσκονται στο νησί.
Επίσης μετακινήθηκε και ο προβλήτας για τα τοπικά δρομολόγια σε άλλο σημείο του λιμανιού της, ενώ εκεί μεταφέρθηκε και η λεγόμενη Πύλη Σένγκεν, όπου γίνεται ο έλεγχος διαβατηρίων.
Οι κύριοι Σπίρτζης και Τόσκας διαβεβαίωσαν ότι η κατάσταση στο νησί ομαλοποιήθηκε και το μόνο σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει είναι οι ζημιές στο λιμάνι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.