Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Νέα υψηλά έτους έπιασε το Χρηματιστήριο Αθηνών

Σταθερά ανοδικό το ελληνικό χρηματιστήριο σημείωσε νέο υψηλό έτους στις 836 μονάδες στην προσπάθεια των συμμετεχόντων να προσελκύσουν επενδυτές. Και το «μυστικό» που θα προσελκύσει κεφάλαια – τα οποία είτε δεν υπάρχουν στους Έλληνες επενδυτές, είτε δεν επιδιώκουν τώρα συμμετοχή- είναι οι σταθερές αποδόσεις στο ελληνικό χρηματιστήριο.  

Από την ημέρα της συμφωνίας με τους δανειστές ( 16 Ιουνίου) ο Γενικός Δείκτης δεν έχει σημειώσει μεγάλη κίνηση, ωστόσο σ αυτό το διάστημα  ορισμένες μετοχές της μεσαίας κεφαλαιοποίησης έχουν υπεραποδώσει. Από τις αρχές του χρόνου δε, η απόδοση έχει ξεπεράσει το 100% σε ορισμένους τίτλους. Όμως, όπως αναφέρουν ξένοι επενδυτές η ελληνική αγορά έχει «οροφή» τις 850-855 μονάδες κι εφόσον προχωρήσει η εξυγίανση στα «κόκκινα» δάνεια τότε η αγορά μπορεί να κοιτάξει τις 900-950 μονάδες.       
 
Άνοδος 1,24% 

Πριν απο λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 836 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 1,24%. Ράλι στην μετοχή της ΔΕΗ με άνοδο 5,45% στα 2,31 ευρώ. 

Κέρδη 2,20% για την Μπέλα στα 15,76 ευρώ. Άνοδος 1,81% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 0,.225 ευρώ. Κέρδη 1,96% για την Eurobank στα 0,989 ευρώ. Άνοδος 0,92%  για την Alpha Βank στα 2,20 ευρώ. Κέρδη 1,22% για τον ΟΠΑΠ στα9,99 ευρώ. 

Κέρδη 0,75% για τον ΟΤΕ στα 10,77 ευρώ. Κέρδη άνω του 1% για ΑΔΜΗΕ, Βιοχάλκο, Grivalia\, Τιτάνα. Κέρδη 30% για την BYTE, 12,78% για την Ιντρακάτ, 9% για την Creta Farm. 

Oι συναλλαγές έχουν αυξηθεί στα 30 εκατ. ευρώ.     



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/694413/nea-upsila-etous-epiase-to-hrimatistirio-athinon-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.