Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Χιμένεθ: «Να τιμήσουμε το σήμα που φοράμε»

Χιμένεθ
Απογοητευμένος από την ήττα της ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Μανόλο Χιμένεθ. Ο τεχνικός της Ένωσης, μιλώντας στη Nova μετά το τέλος στο ΟΑΚΑ, παραδέχτηκε την ανωτερότητα της ΤΣΣΚΑ στις στημένες φάσεις και τόνισε πως άπαντες πρέπει να τιμήσουν το σήμα της ομάδας και να παλέψουν για το καλύτερο στον επαναληπτικό της Μόσχας.

«Αν κάναμε μια σύνοψη θα λέγαμε ότι η ΤΣΣΚΑ ήταν ανώτερη στα στημένα», είπε σχετικά με το αποτέλεσμα και στη συνέχεια απαντώντας στο αν πιστεύει στην ανατροπή σχολίασε: «Πρέπει να το προσπαθήσουμε, πρέπει να τιμήσουμε και να σεβαστούμε το σήμα που φοράμε». 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.