Ο Ξανθόπουλος ξεκίνησε την καριέρα του από τα τμήματα υποδομής του Ολυμπιακού, έπαιξε μία σεζόν στον Πειραϊκό, συνέχισε στη Νήαρ Ηστ, έκανε το μεγάλο άλμα το 2004 όταν πήγε στον Παναθηναϊκό, πριν συνεχίσει στον ΠΑΟΚ, γυρίσει στους "πράσινους" και ακολουθήσουν Πανιώνιος, Πανελλήνιος, ξανά Πανιώνιος, ξανά Παναθηναϊκός, Ομπραντόιρο, τρίτη θητεία στον Πανιώνιο και μια διετία στον Άρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.