Η γενιά του 1997 έφερε άλλο ένα χρυσό μετάλλιο στην Ελλάδα και ο Γιώργος Πρίντεζης δεν έμεινε ασυγκίνητος. Ο διεθνής φόργουορντ του Ολυμπιακού έδωσε συγχαρητήρια στην Εθνική Νέων που κατέκτησε την πρώτη θέση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα U20 της Κρήτης, αναρτώντας μία φωτογραφία και ένα μήνυμα στα social media.
"Μεγάλα, μεγάλα συγχαρητήρια σε αυτήν την ομάδα!!!" έγραψε ο Πρίντεζης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.